Informacja o warunkach płatności

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie stacjonarnej Sklepu,
  • przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  • przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Paynow, obsługiwanego przez mBanku S.A. z siedzibą w Warszawie (00-950), przy ul. Senatorskiej 18, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000025237, NIP: 5260215088 oraz REGON: 001254524.

Operator zewnętrznego systemu płatności udostępnia metodę płatności za pomocą szybkiego przelewu internetowego lub karty kredytowej:

  • Aby dokonać płatności szybkim przelewem internetowym, należy zalogować się do wybranego banku, a następnie potwierdzić płatność.
  • Aby dokonać płatności kartą kredytową, należy wprowadzić obligatoryjne dane o karcie kredytowej i jej posiadaczu, a następnie dokonać autoryzacji transakcji.

Termin płatności należności przypada najpóźniej na chwilę wydania towarów.
Rachunek lub faktura VAT z tytułu realizacji usługi zostają przesłane wiadomością e-mail pod Państwa adres email lub udostępnimy je w Państwa koncie na naszej stronie

Informacja o warunkach realizacji zamówień

Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:

  • DPD Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa.

Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy w dniach roboczych, w naszej siedzibie.
Wydanie towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu w przypadku obioru osobistego, następuje w terminie podanym w karcie towaru. Do czasu wydania towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu, należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie wynoszącym zwykle 1 dzień roboczy.
Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:

  1. od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze towarów,
  2. od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry.

Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Informacja o postępowaniu reklamacyjnym i poreklamacyjnym

Nieustannie czynimy wszystko co w naszej mocy, by zapewnić najwyższy poziom jakości obsługi i oferowanych usług. Dlatego zobowiązujemy się do świadczenia usług lub sprzedaży towarów, pozbawionych wad fizycznych oraz prawnych. W przypadku, gdy nabyty towar lub usługa są wadliwe, przysługuje Państwu jako
konsumentom, prawo wniesienia reklamacji.

JAK WNIEŚĆ REKLAMACJĘ

Aby wnieść reklamację, mogą Państwo skorzystać z poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Poniżej podajemydane, pod które należy kierować reklamacje:

Dobrzeniecki Zbigniew DMI MEDIA
ul. Stanisława Małachowskiego 14b/4
87-100 Toruń
biuro@dmimedia.pl

W celu umożliwienia nam sprawnego rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego, zalecamy, aby zawierało ono:

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • nr telefonu i adres e-mail,
  • datę zawarcia umowy,
  • datę stwierdzenia przyczyny reklamacji,
  • opis problemu,
  • żądanie reklamacji,
  • podpis.

Udostępniamy możliwość złożenia reklamacji przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Otrzymane reklamacje rozpatrujemy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy Kodeks cywilny. Informacje o stosowanej przez nas procedurze rozpatrywania reklamacji znajdą Państwo w regulaminie naszej strony internetowej, w części „Reklamacje” oraz poniżej.
Czas rozpoznania: wynosi 14 dni od daty zgłoszenia.
Podstawa reklamacji: reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów objętych umową sprzedaży oraz innych usług.
Żądanie reklamacji:

  • Mogą Państwo żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy obowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Państwa.
  • Możemy odmówić zadośćuczynienia Państwa żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Państwa jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałby nadmiernych kosztów.
  • Jeżeli towar ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Państwa wymienimy towar wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Nie mogą Państwo odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Jako konsumenci, mogą Państwo zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Państwa jest niemożliwe albo wymagałoby
    nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Państwa inny sposób zaspokojenia.
  • Obniżona cena, o której stanowi powyższy punkt, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady

Informacja o rozpatrzeniu reklamacji: W treści składanej reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. W przypadku braku podania tych danych, udzielimy odpowiedzi na reklamację w sposób analogiczny do jej wniesienia.

POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni ze sposobu rozpatrzenia reklamacji, mogą Państwo skorzystać z przysługujących sposobów pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako konsumenci, mogą Państwo skorzystać z następujących możliwości:

  • Złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej. Adres właściwego sądu można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem
    URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  • Złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Adres właściwej Inspekcji można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  • Skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów
    konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.

Szczegółowe informacje o procedurze pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych wyżej wymienionych podmiotów.

Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym przedmiocie, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy

KIEDY MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY

Zawarte w niniejszym pouczenia postanowienia dotyczące prawa do odstąpienia od umowy przez Konsumentów stosuje się w stosunku do osoby fizycznej, zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Konsumenci mają prawo do odstępowania od umów zawartych na odległość, jednakże istnieją wyjątki od tej reguły. Zachęcamy do zapoznania się z niniejszym pouczeniem. Zawiera ono istotne informacje na temat sposobu odstąpienia od umowy, uprawnień z tym związanych, a także wyłączeń stosowania tego prawa. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy Sprzedaży Towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W pozostałych przypadkach Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy zawartej z nami.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsumenci muszą poinformować nas (Dobrzeniecki Zbigniew DMI MEDIA, ul. Stanisława Małachowskiego 14b/4, 87-100 Toruń, biuro@dmimedia.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może odstąpić od umowy, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do regulaminu strony internetowej, jednak nie jest to obowiązkowe.
Jeżeli złożyliście Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przyjęliśmy Państwa ofertę, oferta przestaje wiązać. Jeżeli otrzymali Państwo rzeczy w związku z umową prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz pod adres: Dobrzeniecki Zbigniew DMI MEDIA, ul. Stanisława Małachowskiego 14b/4, 87-100 Toruń, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.